YAZIYOR! YAZIYOR! HANHAN'IN GERİ DÖNDÜĞÜNÜ YAZIYOR!

By HanHan Asya - Eylül 26, 2017



Evvel zaman içinde,kalbur saman içinde,
daha Türk kanallarında bu kadar Kore dizisi uyarlanmamış iken, buralarda karalama yazılar yazan,
varlığı ve yokluğu müsavi bir adet bendeniz HanHan varmış.
HanHan yazmayı sever, yazdıkça yazası gelirmiş .



Günlerden bir gün, daha önceleri hiç bilinmeyen bir hastalık HanHan'ın kapısını çalmış.
Modern zamanda adına tükenmişlik sendromu denilen,
zamanla tembellik ile yoğruldukça ilerleyen bu hastalık
 HanHan ile bloğunu ayrı yollarda yürümeye iteklemiş.

HanHan yazmaktan uzaklaştığını zannetse bile arada bir kapısını çalan ilham perileri içinde yazma aşkını uyandırsa da,tembellik kapıyı ilham perilerinin suratına çarpıveriyormuş.

Gel zaman git zaman, bu tembel HanHan tembelliği atmak kastıyla bu yazıyı kaleme almış.
Almış almasına ama acaba bu heves, her Eylül ayında insanların içerisine gelen 'Bu sene zayıflamalıyım!' 'Spora başlamalıyım!''Yeni dil öğrenmeliyim!' 'Kendimi geliştirmeliyim!' tarzı bir heves ise bu yazıyı yayınlamamak en iyisi olacağını düşünmüş.
İçindeki yazar HanHan, adım atmaz ise bu hevesin ne tür bir şey olduğunu anlamayacağı konusunda ısrarcıymış.
HanHan yazmış,yazmış,yazmış! 

Bakalım eğer siz bu yazıyı okuyorsanız, yazma hevesi galip gelmiş ve HanHan geri dönüş yapmıştır.
Eğer okumuyorsanız, zaten böylesi bir yazıdan hiç bir zaman haberiniz olmayacaktır.

Bu masalda burada yeniden başlasın o zaman!

HanHan bildirdi...

  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. Hoşgeldin, bekliyoruz yazılarını :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin HanHan. Eylül-ekim esinlerin mevsimsel yağışları başlar. Sen de nasibini al yavrum. O tükenmişlik sendromu var ya, ben onun içindeyken bile ona inat yazıyorum. Belki yaşım ileri ondan başarıyorumdur. Sizler için hayat zor günler ayırmış, dilerim geçecek bu sıkıntılı günler. Hâlâ eğitim sistemini oturtamamış bir vatanda vs. bir yığın duymanızın sakıncalı olduğunuz şeylerle savaşıyorsunuz.
    Haydi bekliyorum yazılarını. Film hariç, okumayı hiç ihmal etmem. Duygusallık benim işim bilirsin canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla teşekkür ederim valla nasibimi aldım soğuk algınlığı ile^^ Şaka bir yana içtenlikle tekraren teşekkür ederim! Umarım devam edebilirim..

      Sil
  3. Hoş geldin... 🤗 Bekliyorum yazılarını 😊 Sevgiyle kal.. 💙

    YanıtlaSil
  4. Yazdığım yorumu göremiyorum. Çok hassasım ve gerçekten üzülüyorum. Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
  5. Bende sonradan döndüm :) sende öyle olmuşsun şimdi sıra sıra takip ettiğim sayfaları geziyorum :)
    Bu arada kocaman merhabalar :)

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya