Acaba Ne Zaman Beynim Alev Alacak?

By HanHan Asya - Aralık 08, 2015

Sınavlara çalışmaktan ziyade aklım sınava gireceğim okulda......
Harıl harıl ders çalışan biri değilim.Önceki sınav yazımda belirtmiştim.Son senem olsun diye 'uzamasın yeter!' modunda çalışıyorum.Açıkcası çalışmaya çalışıyorum.


Neyse konumuz o değil de,benim cumartesi gün gireceğim okul farklı pazar günü farklı.Artık ömrüm Aöf sınavlarında geçtiği için buna alışığım.
*Övünmek için değil,aksine sıkıldığım için söyledim.*
İşte sayın yetkililer,cumartesi gireceğim okulu hastane yanına vermişler.Hani HanHan öğrencimizin beyninde yangın çıkarsa diye önlem almak maksadıyla yapmışlar . Sağolsunlar,yolu hastane yanı olduğu için kolay bulunuyor.
Teknolojinin ne denli ilerlediğini,bu okul sayesinde bir kez daha öğrenmiş oldum.Telefonum da haritalar kısmına okulu yazdığımda,yerini göstermekle kalmadı,street view kısmına tıklayınca, 'yolda ne var?''etrafındaki dükkanlar ne?''nasıl gidebilirim?'sorunlarına çarem oldu.
Yakında ışınlanma bulunsa tam olacak,gireceksin adresi, ışınlanacaksın.Vay!hayali bile güzel.
Ama canım ülkemde,o da diğer ülkelere kıyasla ücreti,baya bir yüksek olur belki de..
Hayallerden,benim sinirimi zıplatan  gerçeklere dönecek olursak,2.sınava gireceğim okulun adresini,o müthiş google haritalara yazdım,adres çıktı fakat orada okul falan yoktu.
Okulun ismini arattım.Bu seferde,farklı bir adreste çıktı.Bir de üstüne üstlük,anayola baya bir uzak.
Kendim gittiğim için bulamama ihtimalim de var.
İşte öğrendiğimden beridir,aklımı bu ufacık şey kurcalıyor.
Babamla anlaştık ama o götürecek olsa da,ya yanlışlık varsa,bir de onla uğraşacağız diye derse aklımı veremiyorum.Zaten pekte verdiğim söylenemez.
Umarım kazasız,belasız bir şekilde şu son senemi ve sınavlarımı atlatırım.

Sınavlarla boğuşan,çok yanmış beyinli insan tanesi HanHan bildirdi.

Dipnot : Sınavlarımdan sonra birikmiş mimlerimi yazıp yayınlayacağım.Beni bekleyin anacım!!!Byee!!

  • Share:

You Might Also Like

15 yorum

  1. Bekliyoruz bekliyoruz HanHan!
    Emeklerinin karşılığının fazlasını alırsın inşallah, çalışmıyorum dediğin için dedim, iyi geçer sınavların da tez zamanda biter!
    Ama bu sınavlar hiç bitmiyor ki, ayağını sürtercesine bir kere başladın mı o bu şu, şuna gir, buna gir, bu da lazım amaaaaaaaaan diyorsun :) Bıkmıştım ben yaaa!
    Başarılar şimdiden, çok gizemli yerler seçmişler sana, kimin kıyağı acep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dedigin gibi emeklerimin fazlasını alırım yoksa iş yaş.Evet sınavlar bir başladı yakanı bırakmıyor ki..Teşekkürler iyi dileklerinden dolayı;)

      Sil
  2. değil mi? bir ışınlanma çıkartamadılar HanHan, oysa ben hep çocukken 2000'li yıllarda jetgiller dönemi yaşayacağız sanmışımdır. umarım sınavın iyi geçer, çabaların yüzünü güldürür HanHan. şimdiden başarılar dilerim sana. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işınlanmayı bırak uçan araba bile yok nerde benim çocukluk hayallerim.Teşekkür ederim inşaallah başarılı geçer de bana geçirmez;)

      Sil
    2. Ah yine ışınlanma! yine hayalim!! yine hala olmaması gerçeği! Bizim ekip de burdaymuş hemen alıştım ortama :D

      Sil
  3. Sınavların iyi geçer umarım.Çok komik anlatmışsın ama ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acı gerçeği komikleştirmedikçe çekilmiyor bu hayat.Teşekkürler inşaAllah iyi geçer.:)

      Sil
  4. blog keşif etkinliğinden geliyorum.Bloğunuzu yeni tanıdım ve takibe aldım yeni yayınlarda ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:) Bende beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim.Her daim yorumlarda buluşmak dileğiyle ^^

      Sil
  5. Ah sınavvv!! Hep "öğrencilik ne güzel" deseler de öğrencilik hayatını hiç sevmedim! Evet daha keyifli, daha çok boş vakit var vs vs ama! SINAV VAAAAR!
    Ama son seneymiş, sık dişini ve bitir bu işkenceyi ;)) Allah zihin açıklığı versin :)

    Bu arada içimden bir ses okulun yerini düşünüyorum bahanesiyle çalışmıyorsun diyor ama haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaya çıkmamasını ümit ediyordum.Tüh ;)
      Teşekkür ederim umarım biter bu sene bu çile:(

      Sil
  6. Resim ve videolara da bayıldım, çok keyifli olmuş :D

    YanıtlaSil
  7. sınavlar guzel gecmıstır umarım :) Belkı bır gun su sınavlara bende calısmaya calısırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.normaldi bakalım sonuclar nasıl olacak.Inş çalısabilrsn çalışmadan olmuyor maalesef :)

      Sil
    2. 2 yıllıgı hıc calısmadan bıtırınce 4 yıllgı da oyle bıtırırım dedım ama bakalım bu sonuclara gore pek sanmıyorum bu kez calısmam gerekıcek hakıkaten :)

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya