Yakışıklı Prensimiz: Push Puttichai

By HanHan Asya - Ekim 24, 2015

Herkesin daha doğrusu bana göre Türk izleyicilerin kalbini,benimde şu yazımda anlattığım Ugly Duckling Perfect Match dizisiyle çelen,
Push Puttichai 3 Temmuz 1986 doğumlu Taylandlı aktör,mc,dj ve modeldir.Görüldüğü üzere yapmadığı iş yok piyasada...
My Drama list sitesinde adı Puttichai Put diye geçiyorsa da,Asianfuse da ise adı Puttichai Kasetsin.Push ise kendisine verilen lakap.

Aslında kendisi hakkında pek de bilgi bulamadım.Piyasaya girişi anladığım kadarıyla, radyoda dj olması ile başlamış.
Bu resimde zannımca ya dj'lik zamanlarından ya da pre debut...
Aslında Asianfuse sitesinde estetik ameliyat ile ilgili bir röportajı var ama maalesef benim ingilizcem yetmiyor.
Okumak isteyenler için link buradan buyrun.
Bana göre izleyenler üzerinde,güzel ve olumlu etki bırakan görünüşü ve oyunculuğu var.Biraz çapkın gibi gözükse de, şeytan tüyü mü var nedir? insanı yine de kendisine hayran bırakıyor.
Oynamış olduğu dizileri Asianfuse'da olduğu şekilde aktarıyorum.
Waew Mayura (CH.3 2012)
Jut Nat Pope (Sitcom) (Ch.3 2012)
Forward the series (Ch.9 2013)

Küçük rollerde yer alsa da, diziler de başrol olarak yer alması 2014 senesine dayanıyor.

-Leh Nangfah (Ch.5 2014)
*Dizi ile ilgili yazım burada!!!*
-Fun Fueng 2014 (ONE HD/2014)
-Ugly Duckling Series (CH. GMM25 /2015)
-Roy Leh Sanae Rai 2014 (CH.ONE HD/2015)
-Wannueng Jaa Pben Superstar (CH. GMM25/2015)
-Club Friday The Series 6 (CH. GMM25/2015)
-Ugly Duckling Series Guest Appears in [part 3 of the series Don't] (CH. GMM25 / 2015)
Taylandlı bu oyuncu hakkında yazmamın sebebi;
Tayvan Drama sitesi,bu yakışıklının 2 dizisinin çevirisine el atmış bulunmakta.Ayrıca haftada bir bölüm yayınlandığı için vakit kaybı olmadan bir saatinizi ayırarak izleyebilirsiniz.
Bu siteyi takip ediyorsanız,zaten çevirilerin zamanında geldiğini ve de yarım bırakılmadığını biliyorsunuzdur.Gönül rahatlığı ile sitedeki dizilere başlayabilir ve haftada bir bölüm olarak istediğiniz diziyi izleyebilirsiniz.Yine diziler ile ilgili bilgilere siteden veya facebook sayfasından ulaşabilirsiniz.Sizlerde izlemek isterseniz hemen siteye koşun derim.
Dipnot:Kaynağım Asianfuse ve MyDramalist sitesidir.
Mutlu haftasonları diliyorum!
Güncelleme:4 Şubat 2018
 İzleyip yorumladığım Push Puttichai'nin dizilerinden Waen Dok Mai ve Angel Magic isimlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.Detaylı bilgiye Tayvan Drama  sitesinden ulaşabilirsiniz....


  • Share:

You Might Also Like

12 yorum

  1. Hala DJ olduğuna inanamıyorum.Bence oyuncu olarak doğmuş. :D

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okumam 3 dakikamı aldıysa eğer, resimlere bakmam bir 10 dakikamı almıştır. :D Bu kusursuzluk nedir böyle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerini izlerken durdurup arada bir bakmadan edemiyorum ^^

      Sil
    2. Sınav haftası biter bitmez göz atacağım. *o*

      Sil
  3. ya roy lehsanae rai yi cevirirmisin lutfen rica ediyorum cevir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben çeviri yapmıyorum.Tayvandrama sitesi çeviriyor.Istekleri sitesine veya facebook sayfasına iletirsiniz.Dipnot şu aralar elleri dolu olduğundan söylerseniz elleri boşalınca çevirmeye gayret edeceklerdir.

      Sil
  4. Roy leh sanae rai nin hala diger bolumleri cevrilmemis ya lutfen bi bakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdada belirtmiştim ben çevirmiyorum.Tayvan drama sitesi de çevirdikçe ekliyorlar.Anlayışla karşılamak lazım onları da karşılıksız çeviriyorlar bu sebepten beklemenizi öneririm.

      Sil
  5. Estetiksiz hali berbatt ama evrim gecirmis resmen

    YanıtlaSil
  6. kız yok be bunlarda göz kompleksi var biliyonuz zaten göz kapağından burnundan ameliyat olmuş beli ama ii ki de olmuş :) :)

    YanıtlaSil
  7. Roy leh sanae rai adlı bir tayland dizisinde oynuyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizi beni pek sarmadı.Belki çok özlersem bakabilirim.

      Sil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya