Neşe Kaynağı Güncel Dizi Önerisi : She Was Pretty

By HanHan Asya - Ekim 21, 2015



Şimdi size hayatımın neşe kaynağı haline gelen,streslerimi alıp götüren She Was Pretty dizisini anlatacağım.Tabii sizde benim gibi hemen başlamadıysanız.Ne duruyorsunuz gidin hemen başlayın!!!!
Finali nasıl yaparlarsa yapsınlar,siz eğlenmeniz ile kalacaksınız.
O kadar övdüm ki yani tabii ki de zevkler farklı olabilir.Ama bu aralar moraliniz bozuksa,kesinlikle size ilaç gibi gelecektir.Dizi konu olarak klişe gibi gözükse de,oyuncular sayesinde sevilen bir dizi halini almış bulunmakta...


Adı: She Was Pretty
Yönetmen: Jung Dae-Yoon
Senarist: Jo Sung-Hee
Kanal: MBC
Oyuncular:
Park Seo Joon-Ji Sung Joon
Hwang Jung Eum-Kim Hye Jin 
Choi Siwon -Kim Shin Hyuk 
Go Joon Hee-Min Ha Ri 

HanHan Tanıtımı ve Yorumu : 
Konusu şu şekilde ; 
Küçükken kilolu olduğundan dışlanan Ji Sung Joon'un o zamanlar da tek arkadaşı onu koruyan ve yanında olan güzeller güzeli Kim Hye Jin olmuştur.Bir sebepten yurt dışında yaşamaya giden Ji Sung Joon,ilk aşkını bulmak için yıllar sonra Kore'ye döner.Mail yoluyla haberleşip buluşmaya karar verilir.Fakat Hye Jin eskisi gibi güzel değildir.Sung Joon'u hayal kırıklığına uğratmak istemez ve arkadaşı olan Min Ha Ri'den yerine geçmesini ister.Buraya kadar sorunsuz bir şekilde ilerlese de Hye Jin'in yeni işinde patronu da Sung Joon çıkar.İşte olayların genel olarak özeti bu şekilde.

Biraz da karakterleri tanıyalım.

Ji Sung Joon (Park Seo Joon) kibirli,uyuz bir esas oğlan.Aslında yumuşacık kalbi var.Zaten ilerleyen bölümlerde bunu açıkça hissedebiliyorsunuz.

Kim Hye Jin (Hwang Jung Eum) ilk başlarda gözüme çirkin gözükse de,sonradan aslında ne kadar şirin olduğunu farkettim.Hatta hep bu şekilde kalsın istedim.

Ben Hwang Jung Eum'ın asıl olarak idol olduğunu öğrendiğimde şaşırdım.İlk izlediğim dizisinden bu yana aktris zannediyordum. Çıkışını idol olarak yapmış.Kendini geliştirmiş ve idol olduğunu unutturmuş. Gerçekten takdire şayan bir oyuncu.Umarım başarılı bir şekilde devam eder...

Ve ve ve dizinin asıl olarak fark edilmesini sağlayan kişiye gelelim.Kim mi?Kızı hep koruyan,her daim yanında olan,kızı uyuz eden ama kızı ve bizleri her daim güldüren Kim Shin Hyuk (Choi Siwon).
Bence dizideki karakteri tam evlenmelik koca adayı ama senaryo icabı 2.adam.
Hani bir ihtimal senarist belki bizi sevindirir diye ümit ediyorum.Ama pekte zannetmiyorum.

Neyse ben Siwon ve mimiklerini nasıl öveceğimi bilmiyorum.Anlatılmaz izlenir.Hatta sıkılmadan her daim izlenir. Böyle Siwon'un sahnelerini birleştirseler,canın her sıkıldığında açıp izler, ve neşelenirsin.
Hwang Jung Eum ile uyumu da o kadar mükemmel ki,Jackson Couple diye aklımıza kazınmış ve de bu adı her duyduğumuzda izleyenler olarak,suratlarımızda tebessüm beliriyor. Hatta ben kahkaha atmadan duramıyorum. Niye bu kadar sevildiğini siz de izleyince anlayacaksınız.

2.başrolümüz Go Joon Hee yi anlatmadan gidiyordum.Jackson Couple'dan bahsedince aklım başımdan gitti.
Evet başta çok sevdim.Ne kadar güzel arkadaşlıkları vardı.Ama araya aşk girince, biraz uyuz olsakta,ilerledikçe ben haline üzüldüm.Doğru yolu tez zamanda bulmasını ümit ediyorum.
Yalnız senariste sesleniyorum umarım 2.başroller arasında romantik olaylar yazmazsın. Her ne kadar onların da mutluluğunu istesem de,böyle aceleye getirilmiş bir şey gibi olacağından kalsın diyorum.

Benim indirip arşiv yapacağım bir dizi olacak.Moralim bozukken açıp,bozulan ruh halimi düzelteceğim.

Sizlerin de severek izleyeceğinizi umuyorum.
Hepinize keyifli seyirler!!!




  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Stres topunu bulmuşsun, ne güzel!!!... Çok eğlenceli , keyifli bir dizi, zaten dizi başlamadan baya ses getirmişti hatta dayanamayıp ilk çevirimi yapmıştım, konusu hakkında :) Şu aralar melodram modu olunca bende geceleri Rosy Lovers takılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Övgülerini sonuna kadar hak eden bir dizi bu konuda kesinlikle arkandayım. Bloguma yazılmayı bekliyor benim de ama bir türlü tam anlamıyla içime sindiremedim çünkü dizi çok güzel :D
    Arşiv yapma konusunda da hakkın var. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu diziyi bitirdikten sonra boşluğa düştüm. Efsane bayildigim bir dizi. Aynı tarz başka diziler bulmaya çalıştım ama oh my venusten başka bulamadım bana bu tarzda eğlenceli romantik komedi kore dizisi önerir misiniz

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya