Komedi Filmi Arayanlara :Planlı Adam

By HanHan Asya - Eylül 25, 2015


Film Adı:Plan Man

Yönetmen: Sung Si-Heub

Süre: 115 Dakika

Dil: Korece

Ülke: Güney Kore

Tür: Komedi - Müzik

Senaryo: Sung Si-Heub - Lee Jung-A

Yapımcılar: Choi Moon-Soo

Vizyon Tarihi: 07 Ocak 2014

Oyuncular;

Jung Jae-Young

Han Ji-Min

Cha Ye-Ryun

Kim Ji-Young



HanHan Tanıtım ve Yorumu:


Yeni olmasa da bayadan beri bir alışkanlık edindim.Dizi izlediğim 2 siteyi her gün neredeyse kontrol ederim.Güncel izlediğim siteyi daha çok kontrol etsemde,diğerinede mutlaka bakmaya çalışırım.


                                              


Ruh halim yine dizi izlemek istemeyince, siteye yeni yüklenen bu filmi gördüm.Başrol aktörü tanımıyorum.Fakat afişte yer alan Han Ji Min direkt dikkatimi çekti.Konuya baktığımda ben bu filmi hemen izleyeyim dedim ve açıverdim.


DipNot:Ajusshimizin bir sürü filmi olsada sadece bu sene yayınlanan Assembly dizisinde yer aldığını öğrendim.Cidden şaşırdım.Oyunculuğu gayet mükemmel.Koreli mükemmel oyuncular niye 40 yıl bir dizi yaparlar anlamış değilim!Neyseee konumuza dönelim...


Konumuz ise şöyle;


Sürekli planlı ve titiz olan başrolümüz her gün 12:15 de girdiği marketteki kızı kendisine benzetmiş ve ondan hoşlanmıştır.Planını yapar ve itiraf etmeye gider.Günlüğünü kıza gösterip hoşlandığını söyleyecektir.Fakat işler planlandığı gibi gitmez.Karşısına kasiyer olarak hoşlandığı kız değil de başkası çıkar.Şoka uğrayan Plan Man günlüğü orada unutarak,koşarak uzaklaşır.
Günlüğü almak için bir şekilde So Jung'a ulaşan Plan Man, kızımızı bir barda şarkı söylerken bulur.Fakat şarkı kendisini anlatmaktadır.Günlüğünü okuduğu için sinirlenip oradan uzaklaşırken kızımız peşinden gider ve hoşlandığı kız ile buluşmasına yardım edeceğini söyler.
İkilimizin komedi dolu macerası böyle başlar...


Başlar fakat Plan Man'in bu şekilde olmasına sebep olan olay geçmişinde gizlidir.Bu filmde anlatılırken,gözlerinizden yaşlar dökülmeye başlayabilir.Bir anda bu komedi değil miydi? diye düşünsenizde inanın sonrasında tekrar gülmeye devam edeceksiniz.


Müzik diye bahsedilmiş fakat komedi ağırlıklı araya dram serpiştirip izleyiciye sunulmuş.
Aşk var mı diye sorarsanız?romantik değil ama elbette aşk var.Zira aşk her şeyin ilacı değil midir?


Gülmeye ihtiyacınız var artı boş vaktinizde mevcutsa izleyebileceğiniz bir film.
Sıkmadan ilerlediği ve nasıl bittiğini anlamadığım için ben beğendim.
Sizlerin aklınızın bir köşesinde bulunsun derim...


Keyifli Seyirler...
İyi Bayramlar...



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya