Japon Film Önerisi : Hatıraların Ötesinde

By HanHan Asya - Eylül 22, 2015


Film Adı:Beyond The Memories

Yönetmen: Takehiko Shinjo

Yazar: Ryo Ikuemi

Vizyon Tarihi: 26 Ekim 2013 

Süre: 127 dakika 

Tür: Romantik, dram

Oyuncular:

Masami Nagasawa
Masaki Okada
Kengo Kôra
Chizuru Ikewaki
Yûki Furukawa
Aoi Nakamura
Kaoru Hirata

HanHan Tanıtımı ve Yorumu:

Film indirilmiş bir şekilde telefonumun hafızasında yer alıyordu.Bende izlenme vaktin geldi diyerek izlemeye başladım.

Konusu ise şu şekilde;

Lisedeyken yaşadığı olay yüzünden, çocukluk arkadaşı olan Haruta'yı kaybeden ve kendini suçladığından bunun acısını her daim kalbinde taşıyan  Kanna Seto ile küçükken kendi hatası dolayısıyla arkadaşını kaybeden Roku Akazawa'nın yolu bir gün kesişir.
İkisininde geçmişlerine dair yüreklerinde taşıdıkları acıları ; ortak noktalarıdır.
Bu derin yaralarını iyileştirmek için birbirlerine yardımda bulunarak daha da yakınlaşırlar.Yaralarını sardıktan sonra kalplerini aşka açabilecekler mi? 
Bu sorunun cevabını filmi kapattığınızda alabilirsiniz.

Filmi bitirdiğim zaman sanki yüreğime bir taş oturdu.
Evet yeri geldi hallerine güldüm.Fakat çoğu yerde gözlerimden damla damla yaşlar dökülmedi de değil.Filmi kapattığım zaman sebepsiz bir taş hissettim yüreğimde.Sanki film ile bütünleşmiş, kızın yaşadığı ,hissettiği acıyı bende hissediyormuşum gibi oldu.
Genelde film ve dizilerde ana karakter yerine kendimizi koyarız ya işte ben bu işi fazla abartmışım ki filmden sonra içimi böyle bir his kapladı.


Başroldeki kızı izleyince fark edebilirsiniz ağlaması çok zorakiydi.Film güzeldi fakat keşke güzel ağlayabilen ,bunu izleyiciye aktarabilen bir oyuncu oynasaydı dedim.Onun harici gözüme pek batmadı.

Gelelim izleme sebebim Masaki Okada'ya...
Karakteri çok güzeldi.Yaşadığını anlatmasa, vurdumduymaz biri zannedersiniz.Nitekim kızımızda başta öyle zannediyor.Fakat yaşadığı acı Kanna Seto kadar olsa da gizlemekte biraz daha başarılı...

Birbirlerinin yaralarını sarmaları ,yardımları çok güzel işlenmiş.
Benim açımdan film güzeldi.

Bu film bakış açısına bağlı olarak güzel diye nitelendirilebilir.

Ben filmi beğendim,bu tarz film sevenlere tavsiye edebilirim...
Keyifli Seyirler...
                                      



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya