Manga Önerisi: Hirunaka No Ryuusei

By HanHan Asya - Ağustos 01, 2015



Manga Adı:Hirunaka No Ryuusei
Tür:Romantik,Komedi,Okul,Slice of Life,Shoujo
Bölüm Sayısı:78
Mangaka:Yamamori Mika




HanHan Tanıtımı ve Yorumu:


İlk manga yazım hayırlı olsun bakalım.Tatilde diziler,filmler,animeler şöyle dursun diyerek manga okumaya karar verdim.Ve ne oldu tabiiki de suyunu çıkardım.Şu an yarım olup çevirisini beklediğim manga o kadar çok ki not almam lazım yoksa mangaları karıştırıyorum.Bitmiş olanlar önceliğimdir diyerek bu görmüş olduğunuz mangaya başlamış 2-3 günde bitirmiş bulunmaktayım.Şunu belirteyim daha önceleri de manga okudum ama bu kadar fazla değildi Skip Beat,Ao Haru Ride,Strobe Edge bunları okudum.Skip Beat devam ediyor.Diğer ikisi ise yayınlanması da çevirisi de bitmiş bulunmaktadır.

Bir dakika ben bu mangaları anlatmayacaktım ki..Aklım yine farklı mangalara kaydı.

Konu dan bahsedelim evvela; Suzume Yosano 15 yaşında ve ailevi sebeplerden dolayı Tokyo'daki amcası ile yaşamaya başlaması lazımdır.Kendisi pek istemese de amcasının yanına gelir.Geldiği ilk gün tuhaf görünümlü bir adam yanına yaklaşır fakat kızımız korkarak oradan uzaklaşır.Kaybolur ve bir parkta yorgun haldeyken uyuyakalır.Gözlerini açtığında kendisini amcasının evinde bulur.Amcasının yanında o tuhaf görünümlü adam vardır.Fakat bu adam amcasının arkadaşıdır.Bu şoku atlatamadan nakil olduğu okulda amcasının arkadaşı olan o tuhaf adamla karşılaşır ve o adam sınıf öğretmenidir.Okulda arkadaş edinmekte baya zorlanırken ilk arkadaşı kızlara mesafeli ve sert davranan onlardan uzak duran Daiki Mamura olur.Mamura'ya aşık olan Yuyuka Nekota ile arkadaş olup sevmemesi gereken birine aşık olunca işler sarpa sarar.



Manga çok güzeldi.
Sonlara doğru acaba ne olacak heyecanı bastı.
Mangaka'nın çizimleri ve hikayesi işleyişi gayet de güzeldi.
Okumayı seviyorsanız Manga Tr'ye bir bakın derim.
Keyifli Okumalar....

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya