Yaz Sezonu Shoujo Animesi: Akagami No Shirayuki-hime

By HanHan Asya - Temmuz 07, 2015




Anime Adı : Akagami no Shirayuki-Hime
Anime Türü : Dram,Fantastik,Romantizm,Shoujo,Tarihi
Yapım Yılı : 2015
Bölüm Sayısı  :       Belli Değil



HanHan Tanıtımı ve Yorumu:



İzler izlemez sıcağı sıcağına yazma isteği uyandıran bir anime olmuş.Benim başlama nedenim ortada.
Tabii ki de shoujo türünde olmasından dolayı..Ayrıca Mugiwara no Wholock çıkmadan evvel mangasını okuduğunu ve benimde seveceğim türden olduğunu söylemişti.Anlayacağınız bu sebeplerden dolayı  başlamış bulundum.

Belirtmeden geçemeyeceğim bazıları yorumlarda yok Akatsuki No Yona animesine benziyor,yok Soredemo Sekai wa Utsukushii animesine benziyor demişler.Bence yanlarından bile geçmiyor.

Her animenin vermiş olduğu zevk farklı,ayrıca kızıl saçlı diye Yona-himeye benzetmişler.
Krallık ve istemeden prense sevgili olmasını da Soredemo'ya benzetmişler.Halbuki izleyince insanı içine alan sıcacık bir hikayesi var.İlk bölümün sonunda ben ne zaman,hangi ara sonuna geldim dedim.




Gelelim Konusuna;



Yaşadığı yerde aktar dükkanı olan ve eşi benzeri olmayan elma kırmızısı saçları bulunan Shirayuki'nin kapısını bir gün saraydan gelen bir adam çalar.Shirayuki'ye Prens'in kendisini sevgili olarak istediğini yarına kadar süslenip hazırlanmasını emreder.Shirayuki halka lazım olacak ilaçları hazırlar ve uzun olan saçını keserek aktar dükkanında bırakarak ardına bakmadan oradan uzaklaşır.

Shirayuki saklandığı esnada Zen ve arkadaşları ile karşılaşır....
Prensden kaçtığını düşünen kızımız acaba gerçekten de kaçabilmiş midir? Gizemli Zen aslında kimin nesidir? Kaderin kırmızı bağı Shirayuki ile Zen'in arasında mı gizlenmiştir?

Dip Not:Çizimlerini de sevdim.Zen karakteri yeni favorim olacak gibi ya neyse...


Ayrıca Shirayuki'nin sesini bir yerden hatırlıyorum dedim ve seiyuusuna baktım.Ve ben şok nasıl tanıyamam!!!!

 Oregairu'daki Yukino Yukinoshita ve Owari No Seraph'daki Shinoa Hiragi ile aynıymış.


                                         



Ben şimdiden diğer bölümler için heyecanlanmaya başladım bile...

Şuraya yeni favorim Zen'in resmini bırakıp gideyim o zaman.....
                                  

Güncel anime arıyor ,shoujo türünü seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.
 Keyifli Seyirler...


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya