Güncel Dizi : The Time We Were Not In Love

By HanHan Asya - Temmuz 08, 2015



Aradığımız her şeyi hep uzaklarda arar ve bulamadığımız için mızmızlanır dururuz.
Mesela ben gözlüğümü her yerde ararım fakat bir süre sonra ya kendim ya da etraftakilerin uyarması aslında en başından beri gözümde olduğu gerçeği ile yüzleşirim.Evet kdrama izleyen asyasever dostlarım;bu afişini görmüş olduğunuz dizide de aşkı uzaklarda arayan fakat hep yanlış kapılarda dolanan 34 yaşına gelmiş ve hala evlenememiş tabiri caizse evde kalmış Oh Ha Na ile 17 yıllık arkadaşı Choi Won'un hikayesini anlatıyor.




Dizinin Tanıtımına gelecek olursak;


Dizi Adı:The Time We Were Not In Love

Yönetmen: Jo Soo-Won

Senarist: Jung Do-Yoon, Lee Ha-Na

Kanal: SBS

Bölüm Sayısı: 16
Oyuncular:

Ha Ji-Won - Oh Ha Na

Lee Jin-Wook - Choi Won

Yoon Gyun Sang - Seo-Hoo

Choo Soo Hyun - Lee So Eun


HanHan Tanıtımı Ve Yorumu:


Bu dizi tayvan yapımından uyarlama bir dizi.Başroller birbirleriyle 17 yıllık arkadaşlar.Yedikleri içtikleri ayrı gitmez.34.yaş günü yaklaştığı sıralarda sevgilisi tarafından ağır bir darbe ile ayrılan Ha Na soluğu her zaman ki gibi Won'un yanında alır.Bu ikili ne kadar kavga etseler de bir o kadar da birbirlerine bağlıdırlar.Ha Na bir derdi olsa veya da ne zaman başı sıkışsa hemen Won'dan yardım ister.
Ha Na doğum gününde iddiaya girmek ister ve  Ha Na'nın bu isteğini Won geri çevirmez.1 yıl içerisinde kim evlenirse diğeri ona yüklü miktarda para verecektir.İkisi kabul eder ve aşkı aramaya başlarlar fakat acaba aşk aradıkları kadar uzakta mıdır?

Şunu itiraf etmeliyim ki Ben Ha Ji Won 'u hiç sevmeyen,dizilerini dahi izlemeyen biriyim.Sebebini bende anlamış değilim.Fakat bu dizi Tayvan Dramasından uyarlama olduğunu duyunca Fated to Love You gibi güzel bir uyarlama olur ümidi ile başlamış bulundum.Ama cidden insanların önyargılarını yıkması gerekiyormuş.Hala tam sevemesemde dizinin sonuna kadar seveceğimi umut ediyorum.

Lee Jin Wook karizma adam vesselam.Ben Beatiful Spy'daki soğuk,aşık,karizma hallerine bayılmıştım.
Bu dizide de karizmasını konuşturmuş fakat Ha Na o kadar kör ki göremiyor!
Yakında o da görecektir diye ümit ediyorum.Amma iş işten geçer mi geçmez mi onu bilemeyeceğim.


Sadece gözüme batan şey şu ki gençlik hallerini de kendileri canlandırmış.Genç oyuncular canlandırsaymış daha iyiymiş.Sebebi belki de sürekli flashback olacağından olabilir fakat biraz komik kaçmış.Olsun bu kadar kusur herşeyde olur.

Dizi güzel ilerliyor.İzlemek isterseniz 4 bölüm çevrildi.Her hafta sonu Kore'de yayınlanıyor.En kısa zamanda siteler tarafından çevriliyor.

Romantik-Komedi severseniz kaçırmamanız gereken bir dizi..İyi Seyirler Dilerim..





  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya