Herşeyi Kiralayabilirsin,Peki Ya Aşkı?

By HanHan Asya - Haziran 29, 2015


Dizi Adı:Kiralık Aşk
Yayınlandığı Kanal:Star Tv
Yapım: Ortaks Yapım
Yönetmen: Metin Balekoğlu 
Senaryo: Meriç Acemi
Oyuncular:
Elçin Sangu
Barış Arduç
Salih Bademci
Sinem Öztürk
Nergis Kumbasar
Levent Ülgen



İnsanlarla arasına her daim mesafe koyan,yakışıklı olmasına rağmen evde kalacak diye korkulan esas oğlan Ömer,yengesinin tanıştırdığı her kızı elinin tersi ile itmektedir.

Bir gün Paşa dedesi;yengesi ve amcasına 6 aylık bir müddet verir.Bu süre sonunda ya Ömer'i evlendirecekler ya da miras olan köşkü unutacaklardır.

Neriman yenge işe el atar ve bir dizi olaylar sonucu esas kızımız olan Defne ile anlaşma yapar.Defne ilk baştan istemese de maddi sebeplerden dolayı kabul etmek zorunda kalır.Ve Kiralık Aşk oyunumuz Defne'nin Ömer'in yanında asistan olması ile başlar.




                                

HanHan'ın İtirafı:Türk dizilerine burun kıvırıp izlemeyen ben, Cuma akşamı gelsin diye bekler oldum.Bakalım sonradan bozup saçmalamazlarsa yeni dizim belli oldu.


Dizi konusu aslında çok klişe fakat bana göre oyuncular ve işleyiş tarzından dolayı seyirci gözünde bir albenisi oluştu.Hatta yayınlanan 2.bölümü Survivor programını 1.lik tahtından indirdi.


Başrollerinden biri Barış Arduç ki;ben hiç bir dizisi izlemedim ilk defa bu dizide izliyorum.Oyunculuğu hoşuma gitti.Zaten ben bu diziler de aşık olan erkek karakterlere bayılıyorum.Böyle bir huyum var maalesef.

Diğer başrolümüz Elçin Sangu ki;ben kendisini Bir Aşk Hikayesi dizisinde izlemiştim ve bu diziye başlamama sebep olan da Elçin Sangu diyebiliriz.
Bir kaç yerde okumuştum bazıları Defne karakterinin onun için biçilmiş kaftan olduğunu söylemişler.Gerçekten de öyle.Demek ki Romantik-Komedi türü tam ona göre.

Bu kadar yazıp kendisinden nefret ettiren Yasemin karakterinden yani Sinem Öztürk ve dizinin 2.adamı Sinan yani Salih Bademci'den bahsetmesem olmaz.Daha önce çeşitli yapımlarda oynamışlar ve ben yine o yapımlarını izlemedim.Uzun zamandır dizi izlemediğimden çoğu yeni oyuncuları (bana göre) tanıyamıyorum.


Yasemin karakteri o kadar uyuz ki cidden güzel canlandırıyor tebrik etmek lazım.Sinan da kötü kadın Yasemin'in peşinde koşturan şirket ortağı,Ömer'in arkadaşı.Hatta Yasemin'den hoşlandığı için Neriman yengeye Ömer'i evlendirme hususunda yardımcı bile oluyor.Fakat iç sesime göre Defne'ye aşık olacak ve kaçınılmaz aşk geometrisi olan aşk üçgenimizin bir kenarını oluşturacak.

Dip Not:Her şeyden çok yan karakter olan Neriman yenge,Necmi amca karakterlerine gülmekten ölüyorum.Ayrı bir komedi ikisi de..

İlk iki bölüm gayet güzel umarım böyle devam eder.Yazın evde sıkıldıysanız türk dizisi arıyorsanız bence hemen başlamalısınız.
Keyifli Seyirler...



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya