Yeni Güncel Dizim:My Unfortunate Boyfriend

By HanHan Asya - Mayıs 05, 2015

Yönetmen: Nam Ki-Hoon
Senarist: Lee Jae-Yoon
Kanal: MBC
Yayın Tarihi: 2015
Tür: Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore


~ OYUNCULAR ~

No Min-Woo - Yoon Tae Woon
Yang Jin Sung - Yoo Ji Na
Yoon Hak - Hee Chul
Kwak Ji Min - Hye Mi
Kim Eun Jung - Julia
Kim Byeong Se
Yun Ju Sang
Kim Jin Geun
Kil Yong-Woo
Park Jin Joo
Lee Yong Joo



~ KONU ~

Dizi hiçbir zaman doğrudan ayrılmayan Yoon Tae-Woon (No Min-Woo) ve fırsatını bulduğunda yalandan kaçınmayan Yoo Ji-Na (Yang Jin-Sung) arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır.
[Yeppudaa sitesinden alıntıdır.]


HanHan Tanıtımı:


Diziyi tanıtmadan önce belirtmeden geçemeyeceğim bir kaç husus mevcut.İlk olarak onları kısaca anlatıp diziyi tanıtıma geçeceğim.
Aslında dizi ilgimi çekecek türden değil.Hemde izlemeye vaktim yok.Güncel dizilerimin maşaallahı var yani hala izlemediğim bölümler mevcut.
Ancak hani olur ya içinize böyle bir diziyi izleme isteği girer.O an başlarsan başlarsın yoksa sonra o istek uçup gider.Sizlere oluyor mu bilmiyorum ama bende bu diziye bu şekilde başladım.6 bölüm çevrilmiş ve ben 2 günde izleyiverdim.

Gelelim tanıtımımıza;
No Min Woo'nun canlandırdığı karakter dizi de bilinen ismi ile Bay Şanssız.Biraz saf biraz masum biraz da doğrucu bir karaktere sahip.Aslında No Min Woo böyle karakterler değil de daha çok sang namja yani sert karakterler canlandırsa üzerinden feminen imajını atabilir.Bu tabii ki benim görüşüm.Yanlış anlaşılmasın dizi de hiç bir feminen görüntü sergilemiyor,sadece saf ve masum.Yani şöyle diyebilirim "Al evde besle".Bu arada kendisi bahçıvan daha doğrusu bitki doktoru.Bitkiler onun her şeyi.
Yang Jin Sung hepimiz çeşitli dizilerde gördük ve sevdik.Ben Bride Of The Century'de görmüş tanımış idim.Bu kızımız da dizide reklam ajansına özgeçmişi hakkında yanlış anlaşılmalar sonucu kabul edilen stajyeri canlandırıyor.Kıza direk yalancı demek biraz ağır olur.Ama fena halde durumu kıvırma özelliğine sahip.

Bu yalancı kızımız , doğrucu davut Bay Şanssız ile karşılaşıyor ve bundan sonra seyreyleyin cümbüşü.


HanHan Notu:Normal de ben ikinci karakteri anlatmam ama şunu belirtmeden geçemeyeceğim.Burada ki müdürümüz yani 2.namja gördüğünüzde "ben bunu birine benzetiyorum ama kim?" diye aklınıza soru takıldıysa hemen cevaplandırayım.Müdür Kang bana göre Lee Jun Gi'ye benziyor.Güldüğü zaman hele tıpkısının aynısı.Kendisini araştırdığımda Lee Jun Gi'nin  ikizi olduğunu öğrendim.Şaka şaka.Yok böyle bir şey.Kendisi Supernova Kpop idol grubunun lideri Yoon Hak.2007'de çıkış yapmışlar.Kpop'da milyonlarca grup olduğu için popüler olamamış olabilirler olsun biz yine de bu dizi vasıtasıyla liderlerini tanımış olduk.


Diziyi anlatmak benden karar verip başlamak sizden..Keyifli Seyirler ....

İlgili capslere buradan ulaşabilirsiniz.




  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Tanıtım cok guZel olmus ..cok fena izleyesim geldi ama dizi izleyemeyecegim başlasam da bitiremeyecegim bi dönemdeyim ama guzel diziymis 👍👍

    YanıtlaSil

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya