Yahari Ore No Seishun Love Come wa Machigatteriu

By HanHan Asya - Mayıs 03, 2015




Anime Adı:Yahari Ore No Seishun Love Come wa Machigatteriu
Sezon 1
Tür:Komedi,Okul,Romantizm
Bölüm Sayısı:13+ Ova 

Hikigaya Hachiman oldukça problemli bir kişiliğe sahip lise öğrencisidir. Olağan şeylere karşı çıkıp öyle herkesle arkadaşlık kurmazdı. Hachiman'ı doğru yola sokmak isteyen öğretmeni, Hiratsuka Shizuka onu 'Kamu Hizmeti Kulübüne' girmesi için zorlar. Kulüpte kendi gibi sorunlu öğrencilerle tanışacaktır.[Türk Anime sitesinden alıntıdır.]


HanHan'ın Tanıtımı

Şu an ikinci sezonu yayınlanan animenin birinci sezonu Ova dahil 14 bölümden oluşuyor.
Aslında itiraf etmek gerekirse ben bir bölüm izleyip bırakmıştım."Neden bıraktım?" "Hangi akılla bıraktım"hiç bilmiyorum.İkinci sezonu gördüğümde tereddütte kaldım ve bir şans verip izlemeye başladım ve bir günde birinci sezonu bitirmiştim(Şans vermemi ve izlememi söyleyen Renkli Tırtıl'ıma buradan sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.)
Öncelikle Romantizm arıyor iseniz yok ama animeye bir şans verin benim gibi ve başlayın.İnanın ki pişman olmazsınız.Bu animeyi uzun uzun tanıtmak isterim ama bu anime tanıtılmakla anlatılacak türden değil.Anlatılmaz izlenir.Hepiniz izlerken kendi yaşantınızdan kareler bulabilirsiniz.Yukarıdaki alıntı yaptığım tanıtım da Hikigaya için problemli diyor ama aslında adamın hası.Katıldığı klüp olsun,yaptıkları olsun,sözleri olsun tamamiyle hayranı olabilirsiniz.
Alışagelmişin dışında bir göz çizimi var hatta anime de ona ölü gözlü diyorlar ama bence havası,karizması,sözleri yeter! 


Komedi ağırlıklı yapımları seviyorsanız tam size göre bir anime.Hatta sevmiyorsanız bile bir şans verip izleyin derim.

Size iyi seyirler dilerim.
*Anime ile ilgili capsleri İnstagram hesabımdan bulabilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya