Twitter Hesabıma Bir Haller Oldu...

By HanHan Asya - Mayıs 07, 2015



Sabah bloguma yazdığım yazıyı sosyal hesaplarımda paylaşacağım zaman twitter hesabıma girdiğim anda bazı gariplikler sezdim.Zira dm yoluyla arkadaşlarıma saçma mesajlarla linkler atılmış ve bir sürü twit rt ve fav yapılmış.Kan beynime sıçradı çünkü twitter hesabımı son zamanlarda pek kullanmamıştım.

Evvela şifremi değiştirip ne olur ne olmaz diyerek yeni hesap aldım.Hesabımı kapatmayı düşünüyordum.Dışarıda da acil halletmem gereken işlerim vardı.Geç kalırım korkusuyla kapatma işini yarım bıraktım.
Eve gelince internetten araştırdığımda sebebin şu olduğunu öğrendim.
Şöyle ki;twitter hesabımıza erişmeye çalışan bazı uygulamalar var.Hani biz izin veriyoruz.İşte o uygulamaların zararlı olanları sebebi ile hesabımız hacklenmişcesine kendi kendine rt,fav veya dm mesajları gönderiyor.

HanHan Notu:İzin verdiğimiz uygulamalara dikkat etmekte fayda var..


Yapılması gerekenleri twitter yardım merkezi anlatmış ben de screenshot alıp burada sizlerle paylaşıyorum.


Sonuç olarak ben yeni twitter hesabı aldım.Çünkü bir sürü saçma sapan rt ve fav vardı.Ama yukarıda anlatılanları yaparsanızda hesabınızı düzeltebilirsiniz.




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

*Lütfen herhangi bir site veya blogun linkini paylaşmayınız.
*Spoiler,Küfürlü içerik, Siyasi,Dini,tartışmaya sebep olacak yorumlar yapmamaya özen gösterelim.


***Anlayışınız ve ziyaret ettiğiniz için teşekkürler***
HanHan Asya